Produktnyckeln för mitt köp fungerar inte?

Kontrollera att du har följt instruktionerna noggrant för din specifika produkt samt att du följer instruktionerna för rätt operativsystem.

Kontrollera även att du har köpt rätt produktnyckel till produkten du försöker aktivera.
Exempelvis: Har du kontrollerat att du har köpt rätt version av Windows? Du kan till exempel inte aktivera Windows 10 Pro med en Home-nyckel.

Har du kontrollerat allt och produktnyckeln fortfarande inte fungerar?

Gå till Felsök Windows-aktiveringfel

Gå till Felsök Office-aktiveringfel

Om du upplever problem med att aktivera din produktnyckel så ska du kontakta vår tekniska avdelning via knappen längst nere till höger.
Ange alltid ditt ordernummer och ta en skärmbild på felmeddelandet som uppstår och bifoga bilden i mejlet till oss.
Besvarade detta din fråga? Tack för responsen Det var ett problem med att skicka din feedback. Försök igen senare.

Behöver du fortfarande hjälp? Kontakta oss Kontakta oss